Projekt dotyczy możliwości prowadzenia zajęć w ramach e-learningu, w środowisku graficznym 3d. Zajęcia odbywają się w  Second Life, a osoby uczestniczą w wykładach pod postacią awatarów. Sala wykładowa mieści się w Academia Electronica (www.academia-electronica.net), tj. w miejscu przygotowanym do celów edukacyjnych, w przestrzeni Second Life (SL search: Academia Electronica).

 

Dołączam sylabus 30. godzinnego kursu Środowisko elektroniczne jako rzeczywistość człowieka (semestr jesienny), znajdujący się na stronie Instytutu Filozofii UJ. Informacja o kursie znajduje się również w bazie otwartych zasobów edukacyjnych Stowarzyszenia e-learningu Akademickiego: www.oaze.edu.pl

 

Zwracam się z prośbą, by w miarę możliwości, rozprzestrzenić informację o kursie. W przypadku zainteresowania kursem przez Państwa Instytut oraz studentów, proszę o kontakt, w celu przekazania dalszych informacji związanych z organizacją zajęć.

Równocześnie zapraszam do uczestniczenia w „Międzyuczelnianych kursach w sieci", zarówno jeśli chodzi o wygłoszenie pojedynczego lub kilku wykładów, jak i przeprowadzenie kursu.

 

Dr hab. Michał Ostrowicki

 

Plik:

Sylabus_Srodowisko elektroniczne_ jako rzeczywistość_czlowieka-PDF

 

ae-o_nas

 

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie | pl. Jana Matejki 13, 31-157 Kraków | +48 12 299 20 00 |

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.